VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
- Zverejnené v Aktuálne
- Pridať nový komentár
Názov predmetu obstarávania: Obnova lesných porastov poškodených abiotickými škodlivými činiteľmi v lesoch v užívaní Urbárskej spoločnosti Behárovce, pozem. spol.
Urbárska spoločnosť Behárovce pozem. spol.,
053 05 Behárovce č. 40 ________________________________________________________________________
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
zákazka podľa §9 ods. 9 zák. č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej iba zákon o VO)
Služba
1. Obstarávateľ – obstarávajúci subjekt – identifikačné údaje
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu: Osoba povinná obstarávať v zmysle § 7 ods. 1 zákona o VO
Názov: Urbárska spoločnosť Behárovce pozem. spol.
IČO: 31942717
Sídlo: 053 05 Behárovce č. 40
Kontaktná osoba: Štefan Štofko, predseda urbárskej spoločnosti
Telefón, mob.: 0905669435
2. Zatriedenie podľa spoločného slovníka obstarávania /CPV/
77230000-1 Služby súvisiace s lesníctvom
77231600-4 Služby týkajúce sa zalesňovania
3. Typ zmluvy:
Výsledkom zadania zákazky bude zmluva o poskytnutí služby podľa § 3 ods. 4 zákona o VO, a to priamo Zmluva o poskytnutí služieb v lesnej činnosti uzavretá podľa § 536 a nás. zákona č.513/1991 Zb. v platnom znení - Obchodného zákonníka, s predmetom vykonania obnovy lesov v užívaní Urbárskej spoločnosti Behárovce, pozem. spol. Zvyšok LHC Chminianská Nová Ves.
4. Názov predmetu obstarávania:
„Obnova lesných porastov poškodených abiotickými škodlivými činiteľmi v lesoch v užívaní Urbárskej spoločnosti Behárovce, pozem. spol.“
5. Miesto vykonania služby:
Predmet zákazky sa bude realizovaný na území Zvyšok LHC Chminianská Nová Ves.
6. Predpokladaná hodnota zákazky
19 803,50 € bez DPH
7. Opis predmetu obstarávania:
Predmetom zákazky je obnoviť stabilitu porastov na území v užívaní Urbárskej spoločnosti Behárovce, pozem. spol. Zvyšok LHC Chminianská Nová Ves v r. 2014 a 2015 prostredníctvom nasledovných výkonoch:
- príprava plôch pre umelú obnovu lesa na ploche 6,00 ha;
- umelá obnova lesa zalesňovaním - výsadba 32 600 ks drevín na ploche 6,00 ha.
Podrobnejšia špecifikácia tvorí samostatnú prílohu tejto výzvy.
8. Rozdelenie predmetu zákazky
Nepripúšťa sa
9. Možnosť predloženia variantných riešení
Nepovoľuje sa
10. Trvanie zmluvy, alebo lehota na dodanie tovaru:
Predmet obstarávania v zmysle požadovaného rozsahu stanovený na 31. 05. 2015.
11. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky, alebo odkaz na dokumenty v ktorých sa uvádzajú
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov obstarávajúceho subjektu a následne refundovaný v plnej výške z prostriedkov poskytnutých kontraktačným orgánom – Poľnohospodárskou platobnou agentúrou Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v rámci poskytnutia finančného príspevku z Programu rozvoja vidieka SR 2007 – 2013 pre opatrenie 2.1 Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení.
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná priebežne po vykonaní výkonov v závislosti
od požadovaného okruhu prác v danom období. Podkladom bude vystavenie a dodanie faktúry s oprávnenými výdavkami za poskytnuté služby, pričom za oprávnené výdavky sa považujú výdavky, ktoré sú reálne a ktoré v plnej miere súvisia s realizáciou daných výkonov a vznikli počas platnosti a účinnosti uzatvorenej zmluvy. Splatnosť faktúry 30 dní od jej prevzatia.
Vybraný poskytovateľ služby má povinnosť strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s poskytovanou službou kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im potrebnú súčinnosť.
12. Spôsob určenia ceny:
Navrhovaná cena v ponuke musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Cenu uvádzať v platnej mene € vrátane DPH. Ak je uchádzač platcom DPH, navrhovanú zmluvnú cenu uviesť v zložení: bez DPH, výška DPH, cena vrátane DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, upozorní v svojej ponuke na túto skutočnosť.
Zmluvná cena uvedená v ponuke musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky. Celková cena za požadovaný rozsah zákazky bude tvoriť sumár cien za jednotlivé uvedené výkonové položky.
Požadovaná výkonová položka |
Množs. v ha |
Osobné náklady (mzdy,odvody) v € |
Materiálové náklady PHM Dopr.pracov. Cervacol v €
|
Spolu v € |
|
|
|||
Príprava plôch pre umelú obnovu lesa |
6,00 |
|
||
Umelá obnova lesa – výsadba |
6,00 |
|
||
SPOLU bez DPH |
|
|||
DPH 20 % |
|
|||
Celkom s DPH |
|
Ponúknutá cena uvedená v ponuke bude záväzná a pri uzavieraní a podpise zmluvy s úspešným uchádzačom bude použitá a uvedená v zmluve.
Do zmluvne dohodnutej ceny predmetu zmluvy počas platnosti zmluvy bude prípustné premietnuť:
- zmenu sadzby DPH,
- úpravu ceny z titulu zmeny rozsahu predmetu zmluvy, len na základe dohody zmluvných strán
písomnou formou.
13. Miesto a lehota na predkladanie ponúk
Ponuku je potrebné doručiť poštou alebo osobne v uzavretom obale na adresu obstarávajúcej osoby: Urbárska spoločnosť Behárovce pozem. spol., 053 05 Behárovce č. 40
Stanovený termín predkladania ponúk:
Deň: 22 mesiac: január rok: 2014 čas: 12,00 hod.
14. Kritériá na hodnotenie ponúk
Celková najnižšia cena bez DPH, prípadne konečná suma i od uchádzača, ktorý nie je platcom DPH
Cenu v prípade platcu DPH je potrebné uviesť v zložení:
- cena bez DPH,
- DPH,
- cena spolu s DPH
Najvýhodnejšia ponuka – ponuka s najnižšou cenou bez DPH.
15. Obsah ponuky
Uchádzač v ponuke predkladá:
- vyplnený formulár identifikačných údajov uchádzača, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy,
- čestné vyhlásenie uchádzača, že súhlasí so všetkými podmienkami obstarávajúceho subjektu, uvedenými v tejto výzve, že nie je v likvidácii, neprebieha voči nemu konkurzné konanie alebo iné konanie pre nedostatok majetku, že nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a že si riadne plní všetky odvodové povinnosti voči príslušným štátnym inštitúciám a má vysporiadané finančné vzťahy so štátnym rozpočtom; vyplnený a podpísaný formulár, ktorý tvorí Prílohu č. 2 tejto výzvy,
- formulár návrhu uchádzača na plnenie kritériá najnižšej ceny, ktorý tvorí Prílohu č. 3 tejto výzvy, vyplnený a podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača (t. j. cenu za požadovaný predmet zákazky),
- formulár s tabuľkou tvorby ponukovej ceny z jednotlivých požadovaných výkonov, ktorý tvorí prílohu č. 4 tejto výzvy, vyplnený a podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača,
- doklad o oprávnení podnikať v oblasti požadovaného predmetu zákazky, resp. iný primeraný doklad oprávňujúci na vykonanie požadovanej služby v lesnom hospodárstve, pričom dokladom je originál alebo overená kópia,
- návrh zmluvy na predmet zákazky s uvedením ceny za celý predmet zákazky v čl. V, bod 5.2 návrhu zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 5 tejto výzvy. Návrh zmluvy musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a prípadne opatrený pečiatkou uchádzača.
Ponuka predložená uchádzačom musí byť vyhotovená v písomnej tlačenej forme a v slovenskom jazyku.
16. Označenie ponuky
Uchádzač predkladá ponuku v uzavretom obale. Obal musí byť označený adresou obstarávajúceho subjektu, identifikáciou uchádzača a heslom: „Neotvárať – súťaž – Projekt obnovy“.
17. Vyhodnotenie ponúk
Predložené ponuky budú vyhodnotené podľa stanoveného kritéria najnižšej ponukovej ceny bez DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten, ktorého ponuka bude spĺňať všetky podmienky, ktoré boli uvedené v tejto výzve a ktorého ponuka bude mať najnižšiu cenu bez DPH. Ostatní uchádzači sa stanú neúspešnými. O výsledku vyhodnotenia budú všetci zúčastnení uchádzači písomne upovedomení.
18. Uzavretie zmluvného vzťahu
S úspešným uchádzačom bude následne uzavretá zmluva o poskytnutí služby. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s výzvou a s predloženou ponukou úspešného uchádzača.
V Behárovciach, dňa 09. 01. 2014
...................................................................
Štefan Štofko – predseda urbárskej spoločnosti