TÝŽDŇOVKA: Lesníci a drevári majú vlastný jednotný kalendár. Záleží na nich, aký bude
- Zverejnené v Aktuálne
- Pridať nový komentár
Začiatkom apríla kolega Peter Gogola uverejnil na stránke LES & LETOKRUHY na sociálnej sieti krátky status so stručným textom: Chcete dať vedieť o podujatí, ktoré pripravujete? Využite náš Kalendár udalostí na stránke Lesmedium.sk. Stačí napísať na adresu marko@lesmedium.sk.
Napriek tomu, že odvtedy pozitívne zareagovali na túto dobre mienenú výzvu len dva lesnícke subjekty, lesníci a drevári už majú na portáli Lesmedium.sk vlastný jednotný kalendár. Nájdete ho v pravom stĺpci na hlavnej stránke so zoznamom nadchádzajúcich udalostí, ktoré sa po rozkliknutí zobrazia v prehľadnej tabuľke. V nej je po jednotlivých mesiacoch a dňoch vidieť, kedy a kde sa čo koná.
Cieľom vytvorenia Kalendára udalostí, jeho priebežnej aktualizácie a postupného doplňovania všetkých potrebných informácií o jednotlivých podujatiach je, aby sa organizátori zaujímavých akcií o lese a dreve navzájom termínovo nevybíjali a vedeli s dostatočným časovým predstihom, kedy sú aké podujatia naplánované.
Zatiaľ je táto pomôcka pre vlastníkov a obhospodarovateľov lesov, lesnícke organizácie, spracovateľov dreva a ďalších záujemcov o dianie v lesnícko-drevárskom sektore aktualizovaná na základe informácií, získavaných zo sociálnych sietí a internetových stránok ich aktívnym vyhľadávaním a každodennou prácou s relevantnými zdrojmi.
Týchto zdrojov je však toľko, že nie vždy je možné všetky informácie včas zaregistrovať a umiestniť do tabuľky. Ku kvalite spoločného lesníckeho a drevárskeho Kalendára udalostí na portáli Lesmedium.sk tak určite prispeje, ak ich organizátori budú myslieť na to, že existuje jednotná užitočná platforma, ktorá napomôže k úspechu akcií tým, že sa o každom pripravovanom podujatí dozvedia ostatní organizátori a potenciálni návštevníci všetko potrebné včas a na jednom mieste.
Verím, že sa nám takto spoločne podarí naplniť cieľ vytvorenia Kalendára udalostí na prospech koordinovaného a efektívneho, lesníckeho a drevárskeho marketingu.
Jozef Marko