Riport: Zákazníkom treba byť na očiach, platí to aj pre spracovanie dreva
- Zverejnené v Aktuálne
- Pridať nový komentár
Zákazníkom treba byť neustále na očiach a využiť každú príležitosť, ako im pútavo prezentovať svoje výrobky a napriedovanie firmy, hovoria si v spoločnosti DYAS.EU v Uherskom Ostrohu. Po tom, ako vystavujú na prestížnych nemeckých a severských veľtrhoch, sa po prvýkrát v týchto dňoch zúčastňujú medzinárodného veľtrhu pre lesníctvo a drevospracujúci priemysel INTERNATIONALE HOLZMESSE, ktorý sa koná v rakúskom Klagenfurte od 28. do 31. augusta.
„V Rakúsku, Slovinsku a Taliansku máme v súčasnosti nových zákazníkov a preto sme sa rozhodli výskúšať na ich oslovenie pre nás menej známy veľtrh v Klagenfurte. Chcú nás vidieť a vedieť, aké nové veci vymýšľame. Majú radi tradičné výrobky, ale aj oni rovnako ako my, premýšľajú o budúcnosti. Preto chcú vidieť, že vyvíjame nové produkty a keď sa budú ďalej posúvať, môžu s nami spolupracovať.
Vyrábame pre nich na zakázku a to je inšpirácia na nejaký nový nápad. Vidia, že investujeme a využívame nové technológie, takže to vnímame ako výhodu v budovaní dlhodobého vzťahu medzi výrobcom a zákazníkom,“ povedal včera pre Lesmedium.sk Ing. Jan Václavík, podpredseda Predstavenstva DYAS.EU, a.s.
A dodal, že s návštevnosťou veľtrhov v zahraničí majú veľmi dobré skúsenosti, pretože organizátorom sa darí priviesť na tieto prestížne podujatia zákazníkov, takže firma na nich pravidelne získava ďalších nových obchodných partnerov.
Jozef Marko