LESY SR: Obchodná stratégia je založená na novom multikriteriálnom systéme hodnotenia partnerov a stanovenia ich ratingov
- Zverejnené v Aktuálne
- Pridať nový komentár
Štátny podnik LESY SR dnes zverejnil na svojej internetovej stránke Obchodnú stratégiu podniku. Osemstranový dokument obsahuje stanovené ciele v obchode s drevnou hmotou a v ostatných činnostiach (poľovníctvo a turizmus). Definuje formy predaja drevnej hmoty a stratégiu rozvoja turizmu, poľovníctva, rybárstva a včelárstva.
V úvode dokumentu LESY SR uvádzajú: Voľný a spravodlivý obchod prispieva k zvyšovaniu hodnoty a dobrého mena podniku. Zabezpečuje dlhodobý rast a zamestnanosť nielen pre podnik samotný, ale aj pre celú spoločnosť s prioritou zameranou na pridanú hodnotu výrobkov z dreva a zmysluplné využívanie ekosystémových služieb lesov, ktoré prispejú k rozvoju regiónov Slovenska. Nová obchodná stratégia zohľadňuje možnosti podniku, rešpektuje trvalú udržateľnosť, tradície lesníctva, princípy ochrany životného prostredia s cieľom zabezpečiť dlhodobú prosperitu pre celú spoločnosť.
Obchodná politika je výhradnou právomocou podniku. Sprevádza ju vysoká úroveň transparentnosti a efektívna komunikácia s obchodnými partnermi. Obchodná činnosť je základným pilierom rastu a kľúčovou prioritou podniku. Štátny podnik prichádza s novým multikriteriálnym obchodným systém, ktorý je založený na jasne definovaných pravidlách pre odberateľov drevnej hmoty. Multikriteriálny obchodný systém - RATING - transparentne hodnotí odberateľa – stanovuje mu rating na základe nasledovných kritérií:
- Zhodnotenie a stupeň opracovania drevnej hmoty
- Tvorba a hodnotenie zamestnanosti v regiónoch
- História spolupráce
- Investície a modernizácia prevádzok odberateľov
- Trvalá udržateľnosť, ekológia a certifikačné procesy
Link na zverejnený dokument: